Subject: FW: Riigitee nr 11424 Tallinn-Saku-Laagri tee km 2,660-2,909 kaitsevööndis juurdepääsuteede ehitusloa eelnõu kooskõlastamata jätmine .pdf
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 10:38:01 +0300

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 14, 2024 9:32 AM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Virgo Roasto <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 11424 Tallinn-Saku-Laagri tee km 2,660-2,909
kaitsevööndis juurdepääsuteede ehitusloa eelnõu kooskõlastamata jätmine
.pdf

Tere

Saadan parandatud projekti kooskõlastamiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fo/ndo6b275xq1hpps5y6i9d/AKc7DsepGHW6RLIkSP7CP
Cw?rlkey=2olhu7l4yk2vpfvt76ii7sgbn
<https://www.dropbox.com/scl/fo/ndo6b275xq1hpps5y6i9d/AKc7DsepGHW6RLIkSP7C
PCw?rlkey=2olhu7l4yk2vpfvt76ii7sgbn&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 12, 2024 9:53 AM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee nr 11424 Tallinn-Saku-Laagri tee km 2,660-2,909
kaitsevööndis juurdepääsuteede ehitusloa eelnõu kooskõlastamata jätmine
.pdf

Tere,

EHRis korduvaks kooskõlastamiseks esitatud projektlahendust on
korrigeeritud osaliselt ning seetõttu jätsime ehitusloa eelnõu
kooskõlastamata.

Kõik projekti kohta esitatud märkused on Teile edastatud meie varasemate
kirjadega.

Lugupidamisega

Jana Prost
Peaspetsialist
Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus
+372 57 924 753

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 11, 2024 9:18 AM
To: Jana Prost <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee nr 11424 Tallinn-Saku-Laagri tee km 2,660-2,909
kaitsevööndis juurdepääsuteede ehitusloa eelnõu kooskõlastamata jätmine
.pdf

Tere

See projekt on juba Transpordiametiga eelnevalt kooskõlastatud, aga nüüd
ma vaatan EHR-ist, et TRAM on uued märkused esitanud.

Mis vahepeal muutus või miks te neid ühe korraga meile ei esita?

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>